20 מפגשים בזום כולל תרגולים פרקטיים שיהפכו אתכם לאלופים בעולמות הדיגיטל.
קורס PPC יכשיר אתכם כמנהלי קמפיינים בפייסבוק וגוגל כולל היכרות עם Google analytics & Google tag manager.
הקורס מסובסד בהזדמנות שלא תחזור!
קורס ppc – ניהול קמפיינים בפייסבוק ובגוגל – מיועד עבור כל מי שרוצה להתעסק ולהתפרנס מעולם הדיגיטל. הקורס מכשיר באופן מעשי מאפס למאה כיצד לנהל קמפיינים ללא צורך בידע קודם!
במסגרת הקורס עוברים הסטודנטים תהליך למידה שפותח בפניהם צוהר לעולם השיווק ומכשיר אותם הלכה למעשה בפרסום בפייסבוק ובגוגל.
PPC – הוא עולם רחב דיו. בקורס ניתן דגש על שתי פלטפרומות עיקריות, פייסבוק וגוגל + Google analytics & Google tag manager, מתוך כוונה למקצע את הסטודנטים לעולם האמיתי של ניהול קמפיינים בפייסבוק ובגוגל, במשרדי הפרסום, בסוכניות הדיגיטל או כעצמאים בתחום.
עולם השיווק בדגש על עולם הדיגיטל כבר הפך לחלק אינטגרלי מזכות הקיום של כל מותג וארגון. הדרישה לאנשי PPC איכותיים גדלה מיום ליום וגורמת לכושר השתכרות מעל הממוצע כבר בשנה הראשונה.
קורס PPC מקצועי יכניס אתכם בדלת הקדמית לעולם מרתק, יוקרתי ומתפתח ויאפשר לכם לפתוח בקריירה מצליחה ומיידית במגוון אפשרויות בעולמות הדיגיטל.
הגדרת קהלי מטרה, פרסונות דיגיטליות ומטרות לפרסום בפלטפורמות דיגיטליות.
תכנון וחלוקת תקציב מדיה בהתאם לפלטפורמות השונות.
מחקר מתחרים מקדים והיכרות עם מטרות הפרסום השונות בפייסבוק,
היתרונות והחסרונות שלהן.
היכרות עם מערכת הפרסום של פייסבוק והקמת קמפיין על פי המטרה
השיווקית. הקמת קמפיין לאיסוף לידים/מעורבות/איקומרס ועוד.
על פי מאפיינים דמוגרפיים, תחומי עניין, תפקידים והתנהגויות.
סוגי המודעות השונות ואופן השימוש בהן.
רשימות תפוצה, רימרקטינג, אוהדי הדף, לוקאלייק ועוד.
יכולת המדידה של מערכת הפרסום, יצירת הפיקסל ודרכי ההטמעה
באתר.
שיפור תוצאות הקמפיינים בצורה חכמה. העלאת תקציב ושינוי התקציב בדרך המיטבית.
ניהול עובדים, לקוחות וחשבונות פרסום )בהתאם להתקדמות בקורס –
בונוס(
היכרות הפלטפורמה, ההבדלים בין רשת המדיה לרשת החיפוש,
חשבונות הפרסום ואפשרויות הפרסום השונות בפלטפורמה.
מבנה החשבון, מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים מקדים. ציון איכות
ודירוג מודעה.
היכרות עם מערכת הפרסום והקמת קמפיין על פי המטרה השיווקית –
רשת החיפוש, GDN ,יוטיוב וג’ימייל.
סוגי התאמה של מילות מפתח ועוד.
יצירת פיקסלים ומדידת המרות.
כללים אוטומטיים, עורך אדוורדס, אסטרטגיות מחיר וכו’.
הפקת דו”חות, הסקת מסקנות וביצוע אופטימיזציה, הגדרת פרמטרים,
והיכרות עם כלי ניתוח ומדידה.
היכרות ראשונית להטמעה קלה של פיקסלים ומעקב המרות באמצעות גוגל תג מנג’ר.
קריאת נתונים יעילה באמצעות גוגל אנליטיקס
סיכום קורס, סשן שאלות ותשובות ובונוס: סט כלים לשיווק דיגיטלי – כלים, בלוגים וקבוצות שחייבים להכיר.
שותף מייסד במשרד הפרסום Think, מרצה בכיר בתחום הפרסום והשיווק עם ניסיון עשיר של למעלה מ-12 שנים. בתפקידו אלי מנהל ויועץ אסטרטגיית דיגיטל לארגונים וחברות. במקביל, מעביר הרצאות והדרכות אישיות וקבוצתיות בתחום הדיגיטל למגוון רחב של סטודנטים, מנהלי שיווק, חברות פרסום.
אלי בעל ידע רחב בנושאים רבים כגון: אסטרטגיה, ניהול קמפיינים ועוד… ומסייע לחברות רבות בארץ ובחו”ל להפוך משתמשים ללקוחות ועסקים להצלחות.
למשלמי דמי רווחה
למי שאינו משלם דמי רווחה
סטודנטופ – הי, אנחנו סטודנטופ, החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה – והמטרה שלנו היא אחת: לעשות לסטודנטים טוב!
יד ביד עם אגודת הסטודנטים של האו”פ, אנחנו מבצעים מהפכה בתרבות הלימודים של עשרות אלפי סטודנטים, מחברים אותם לקהילה ומפיצים אהבה.
באמצעות שיתופי פעולה ויחסים עסקיים עם מותגים רלוונטיים מובילים במשק, אנחנו דואגים לערך מוסף המוביל לרווחתם של הסטודנטים ומפתחים קשר אמין ופורה בין חברות מסחריות לעולם הסטודנטיאלי.
Future – בית הספר הדיגיטלי למקצועות העתיד. בית הספר מקיים סדנאות, הדרכות וקורסים ליחידים וארגונים בעולמות הדיגיטל והואטומציות.
החזון של בית הספר הוא לשפר ולקדם את עולם השיווק והדיגיטל באמצעות הכשרת צעירים איכותיים השואפים לקריירה במקצועות העתיד מתוך שותפות לקהילה שמפרה בצורה הדדית את הבוגרים ואת עולם השיווק והדיגיטל.