קורס שיווק דיגיטלי

לומדים מהמומחים

קורס שיווק דיגיטלי

אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האונ’ הפתוחה דואגת לכן.ם להכנסה נוספת בעלות מסובסדת ופותחת קבוצה ייחודית שתלמד מקצוע יוקרתי וריווחי – שיווק דיגיטלי

אותו קורס בפחות כסף

אנחנו ב”סטודנטופ – החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים באו”פ” פועלים ללא הרף על מנת לספק לכם מערכת הטבות ופעילות שתלווה אתכם במהלך התואר. בקורס הנוכחי שילבנו ידיים עם “חשיפה – בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל של האוניברסיטה הפתוחה” מתוך מטרה להנגיש לכם את אחד המקצועות הריווחיים ביותר בזמן הקצר ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר.

למי מיועד הקורס

  • מנהלים שנדרשים להוביל מהלכים שיווקיים בארגון/ בעסק ורוצים להעמיק את ידיעותיהם בתחום.
  • מנהלים ו/ או עובדים בממשק עם מחלקת השיווק ומבקשים ללמוד את התמונה המלאה ברמה האסטרטגית, אך אינם נדרשים לביצוע ברמה הטכנית (מנהלי שיווק מתחילים, מנהלי מותג, מנהלי מוצר, מנהלי מכירות, מנהלי שירות לקוחות, וכו’)
  • בעלי עסקים שרוצים לקדם את עסקיהם בפלטפורמות דיגיטליות באופן אורגני ו/או פרסומי.
  • כותבי תוכן, שנדרשים לבצע התאמות אל מול דרישות הפלטפורמות הדיגיטליות.

מטרות הקורס

להקנות ידע מקצועי בשיווק דיגיטלי והכנת תכנית פעולה מתאימה, בעבור חברה, מוצר או שירות. הקורס מאפשר לבעלי התפקידים שליטה במושגים מקצועיים בתחום הדיגיטל ובקיאות בתהליכים הנדרשים לגיבוש אסטרטגיות בשיווק דיגיטלית הכוללת מעקב אחר ביצועים. במסגרת הקורס יושם דגש על השינויים שחלו בשנים האחרונות בעולם השיווק והפרסום בכלל, בעולם השיווק והפרסום המקוון בפרט ועל היישום של שינויים אלה להשגת מטרות השיווק של עסקים, ארגונים וחברות.

  כמו כן, הקורס יקנה ידע מקצועי המאפשר למסיימי הקורס:

א. לבנות אסטרטגיית שיווק דיגיטלית והכנת תכנית פעולה מתאימה, בעבור חברה, מוצר או שירות.
ב. לבסס שליטה במושגים מקצועיים בתחום הדיגיטל.
ג. לקדם באופן אורגני וממומן אתר של עסק בגוגל וברשתות חברתיות, תוך כדי מעקב אחר הביצועים.

מתי ואיך?

קורס שיווק דיגיטלי יתקיים בזום 

הקורס נלמד בהיקף של 45 שעות לימוד אקדמיות, במסגרת 9 מפגשים, כל מפגש בן 4 שעות אקדמיות.
אין צורך בידע מוקדם!

תעודה תינתן על ידי “חשיפה – בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל של האוניברסיטה הפתוחה” וחברת “סטודנטופ” מבית אגודת הסטודנטים של האו”פ.

תאריכי הקורס בזום

הקורס  יתקיים בימי ראשון בין השעות 17:00-21:00

מפגש 1

18.02.2024

מפגש 2

 25.02.2024

מפגש 3

 03.03.2024

מפגש 4

10.03.2024

מפגש 5

 17.03.2024

מפגש 6

24.03.2024

מפגש 7

31.03.2024

מפגש 8

07.04.2024

מפגש 9

14.03.2024

סילבוס

  • מונחים מרכזיים בשיווק דיגיטלי
  • הכרות עם ערוצי השיווק הדיגיטלי
  • כלים דיגיטליים – יתרונות
    וחסרונות
  • הצרכן הדיגיטלי של ימינו
    המשפך השיווקי

    מרצה- שחר גבאי
  • יתרונות דף הנחיתה
  • ההבדל בין דף נחיתה לאתר
  • תכנון דף נחיתה אפקטיבי
  • טיפול בהתנגדויות ובניית אמון
  • טיפים לשימוש בדפי נחיתה
  • מהו Email Marketing
  • ההבדל בין מייל רגיל למערכת דיוור
  • מושגים מרכזיים
  • שלבים בהקמת קמפיין
  • טיפים לניהול מערכת דיוור
  • תרגול מעשי במערכת הדיוור

    מרצה- שחר גבאי

  • סקירה כללית והיכרות עם
    מערכות הפרסום
  • פייסבוק ככלי פרסומי
  • הבדלים בין פרסום אורגני
    לפרסום ממומן
  • המשפך השיווקי של פייסבוק
  • מושגים מרכזיים בפלטפורמה
  • סוגי מודעות בפייסבוק
  • A/B Testing 
  • התאמת מסר לקהל היעד
  • הקמת עמוד עסקי
  • היכרות עם מערכת הפרסום
  • הקמת קמפיין מעורבות
  • הקמת קמפיין תנועה
  • הקמת קמפיין לידים
  • אופטימיזציה לקמפיין

    מרצה- עומר אהרונוביץ’

  • מחקר מילות מפתח ובחירת
    ביטויים לפרסום ממומן
  • ביטויי זנב ארוך וזנב קצר
  • כלים לביצוע מחקר מילות מפתח
  • ניתוח תחרות, ניתוח מתחרים
  • מונחים מרכזיים בפרסום ממומן
  • רשת החיפוש לעומת רשת
    המדיה GDN
  • ציוני איכות למודעות
  • מבנה חשבון הפרסום בגוגל אדס, והיררכית הפרסום
  • סוגי קמפיינים
  • מילות מפתח למודעות
  • הקמת קמפיינים
  • יצירת מודעות, תוספי מודעות
  • רימרקטינג ברשת המדיה
    והחיפוש
  • מדדים חשובים בניהול קמפיינים
    ואופטימיזציה

    מרצה- שחר גבאי

  • דגשים חשובים לכתיבה שיווקית דיגיטלית- אפיון קהלי יעד ותיעדוף זירות תוכן
  • סוגי תוכן וכתיבה שיווקית דיגיטלית הלכה למעשה- עשו ואל תעשו
  • מבנה הסנדביץ׳ ליצירת תוכן

סטודנטופ

סטודנטופ – החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה. המטרה שלנו היא אחת: לעשות לכם טוב. באמצעות פעילות ענפה, צעידה, חדשנית ושקופה – אנחנו פועלים ללא הרף להנגיש לכם את כל הטוב שאפשר: קורסים וביטוחים מוזלים; משלחות לחו”ל; קבוצות העשרה; מלגות והנחות; בילויים ופנאי; כנסים וימי עיון ועוד.

חשיפה

חשיפה – בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל של האוניברסיטה הפתוחה. לצד מכלול הלימודים האקדמיים, שבהם לומדים למעלה מ-40 אלף סטודנטים לתואר ראשון ושני, מקיימת האוניברסיטה הפתוחה מגוון רחב של לימודים במסגרת לימודי חוץ. לימודי החוץ מציעים למידה תמידית לאורך כל החיים ומאפשרים לסטודנטים שלנו להיות חלק מקהילה לומדת. 

כמה זה עולה?

מחיר קורס בזום למשלמי רווחה

3500 ש״ח

3200 ש״ח

 למשלמי דמי רווחה קיימת אפשרות להירשם עם חברים נוספים כשעל כל נרשם דרכיכם תינתן הנחה של 100 ש”ח!

מחיר קורס בזום + קורס דיגיטלי למשלמי דמי רווחה

4000 ש״ח

3700 ש״ח

 למשלמי דמי רווחה קיימת אפשרות להירשם עם חברים נוספים כשעל כל נרשם דרכיכם תינתן הנחה של 100 ש”ח!

4300 ש״ח

עלות מסובסדת של הקורס: 4,300 ש”ח

צרו קשר