הצטרפו לקורס שייתן לכם כלים מעשיים לניהול מסלול הקריירה ומציאת עבודה בצורה חכמה, קלה ומיידית.
משברים הם קרקע פוריה ליצירת הזדמנויות; הם מייצרים סביבה חדשה, עם חוקי משחק חדשים, ואלו שישכילו להבין את חוקי המשחק, יוכלו להתקדם ולנצח.
העת הנוכחית, טרפה את הקלפים לכולם; למעסיקים ולעובדים כאחד. רבים מוצאים עצמם כעת בצומת דרכים חדשה, אם מכורח המציאות ואם מבחירה.
במצב של חוסר וודאות, נולדות הזדמנויות: עבור אלו שרצו להתקדם מקצועית ונתקלו בתקרת זכוכית, עבור אלו שרצו לפתוח בקריירה ניהולית ודחו את מועד ההחלטה, עבור אלו שהרגישו שדי! הם חייבים לרענן את דרכם ולחשוב על הסבה מקצועית, עבור אלו שגם לפני כן ידעו שקריירה היא דרך, שיש צורך לקחת אחריות ולתכננה מראש, ועבור אלו שהמציאות קבעה עבורם עובדות חדשות.
מטרת הסדנה להעניק כלים פרקטיים שיובילו אתכם להשתלב בשוק העבודה בבטחון ובקלות.
הסדנא מועברת ע”י מומחים מתחומי הגיוס, השיווק הדיגיטלי והמנטורינג האישי.
נושאי לימוד עיקריים:
מרכזת מקצועית ומנחה מובילה ענת כנען:
MSc, יועצת ארגונית, יועצת לניהול קריירה לארגונים ופרטים, מנחת סדנאות ומרצה, לשעבר, מנהלת משאבי אנוש בחברות המובילות במשק ) טבע, חברת חשמל , עיריית חולון ועוד( ובמגזר הציבורי. משלבת ניסיון ניהולי ומקצועי פרקטי מהשטח עם כלים ייעוציים.
מרצים נוספים:
אנידור חקק – בעלים ומנכ”ל של חברת “היידה דיגיטל” – חברה לקידום אתרים ואסטרטגיות בשיווק דיגיטלי, ו “AD דיגיטל”- המספקת שירותי כתיבת תוכן לאתרים ומותגים כמו “זאפ” “איסתא” ועוד. מהנדס תעשייה וניהול, עוסק באסטרטגיות בשיווק דיגיטלי מעל ל-10 שנים. מחלוצי כותבי התוכן באינטרנט בישראל, ואחד מהאושיות המוכרות בתחום הדיגיטל. מייעץ לחברות, ארגונים ואנשי מקצוע בתחום הדיגיטל, מוביל אסטרטגיות שיווק מתקדמות מבוססות תוכן, מנחה ומרצה שהכשיר עד היום מאות סטודנטים במוסדות אקדמיים ומכללות. בעל מספר בלוגים בתחום עולם השיווק הדיגיטלי והמיתוג האישי.
יורי גנקין – מומחה לאסטרטגיה צמיחה וחדשנות דיגיטלית – עוסק בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי מזה למעלה מעשור ומתמחה בתכנון ויישום אסטרטגיה דיגיטלית, ניהול קמפיינים וניהול משברים ברשת למגוון רחב של חברות וארגונים במגזר הפרטי והציבורי כאחד. לצד העיסוק המעשי בתחום, משמש כמנטור דיגיטלי ומרצה באוניברסיטאות ובמכללות המובילות
למשלמי דמי רווחה
3,000 ש”ח
למי שאינו משלם דמי רווחה
3,000 ש”ח
סטודנטופ – הי, אנחנו סטודנטופ, החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה – והמטרה שלנו היא אחת: לעשות לסטודנטים טוב!
יד ביד עם אגודת הסטודנטים של האו”פ, אנחנו מבצעים מהפכה בתרבות הלימודים של עשרות אלפי סטודנטים, מחברים אותם לקהילה ומפיצים אהבה.
באמצעות שיתופי פעולה ויחסים עסקיים עם מותגים רלוונטיים מובילים במשק, אנחנו דואגים לערך מוסף המוביל לרווחתם של הסטודנטים ומפתחים קשר אמין ופורה בין חברות מסחריות לעולם הסטודנטיאלי.
תפנית – בית הספר למקצועות החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. לצד מכלול הלימודים האקדמיים, שבהם לומדים למעלה מ-40 אלף סטודנטים לתואר ראשון ושני, מקיימת האוניברסיטה הפתוחה מגוון רחב של לימודים במסגרת לימודי חוץ. לימודי החוץ מציעים למידה תמידית לאורך כל החיים ומאפשרים לסטודנטים שלנו להיות חלק מקהילה לומדת.